2008. február 27., szerda

2008.02.25. Mennyei lakoma...

Hurrááááá!!!

Most értem utol magamat. Mostantól azt hiszem, csak akkor írok, ha éppen történik valami fontosabb esemény. Gondolom, már nagyon unjátok a sok h*lyeségemet, és csak azért olvassátok, ha olvassátok, hogy tudjatok valamit rólam, ha már nem tudok túl sűrűn életjelt adni magamról.

De köszönöm jól vagyok, vagyis „estoy bien, pero me duele la espalda”.

A suli gyorsan eltelt. Cartografía órán Miguel Calvo bevezetett minket az ortodróma, azimut számolásába, vagyis a gömbháromszögi fantasztikus számításokat vettük Azt hiszem, most fogom először hasznát venni, hogy tanultam vetülettant, és főleg vetülettan gyakot. Kár, hogy ilyen sokat kellett utaznom érte, de azért jó érzés. Köszi Sámán, hasznát veszem a tudásnak, amit átadtál, de most tényleg. Jó érzés volt, hogy a beszéden kívül legalább értek valamit.

A spanyol tanárnő (Ainhoa) kifogásolta, hogy nem tudta megnézni a blogom. Valószínűleg az volt a probléma, hogy mikor megadtam Neki, még fogalmam se volt, hogy mi a neve, mivel előző nap hoztam létre és még semmi nem volt benne. De csak egy .com-ot kellett felcserélni egy .hu-ra. :) Utólag rájöttem mégiscsak .com a vége.

Remélem most már látni fogja, igaz sokan kifogásolták, hogy nem jön be Nekik. Nem értem miért. Aki tudja légyszi szóljon, hogy mi lehet az oka. Sokszor én sem érem el elsőre, van, hogy csak Magdi blogján keresztül. Mondjuk ez abból a szempontból jó, hogy ilyenkor elolvasom mindenki blog bjegyzését. Biztos ez kölcsönös, ugye? :)

Megbeszéltük Petivel, hogy este Bolognai spagettit csinálunk. Vagyis Ő csinál, én meg megtanítom Neki, hagy tanuljon csak a srác főzni. Az anyja rá se fog ismerni majd, remélem. Legalábbis az önállóságot tekintve. :)

Tehát bevásároltunk. Mivel nincs az alapanyagok közül meg a Knorr vagy Maggi féle jó kis zacskós keverék, ezért újfent rögtönöznünk kellett az elkészítés során. De hát ebben jók vagyunk. Még szerencse, hogy találtunk valami szószféleséget hozzá. Az alapokat Peti nagyon jól elsajátította, a fűszerezést én vállaltam. Büszke vagyok magamra, megint csak. Ha így haladok elmehetek majd a Paprika TV-be én is főzni. :) Hogy pedig teljes legyen a vacsora, beszereztünk hozzá egy jó minőségű, jó évjáratú, igazi ritkaságot. Egy 0,8 € értékű „noném” száraz vörösbort, ami a Simply nevű bevásárlóközpont (kb. a mi CBA vagy Kaiserünk) talán, ha nem az, legolcsóbb bora volt. Annyira exkluzív, hogy még a címkét is lefelejtették róla. Biztos csak nekünk készítették, gondolták, akkor meg felesleges még címkét is rakni rá. Ennek ellenére nagyon finom asztali bor volt. Sőt…:)

Utána nem nagyon bírtunk mozogni, mikor beburkoltunk egy nagy adagot belőle. Maradt az asztali program. Végre megírtam a blogom a mai napig bezárólag. Megyek elrendezem a fotókat is, hogy legalább lássatok is valamit. :)

Jó éjt!

1 megjegyzés:

anna írta...

hu alig varom h ha majd itt leszel, fozol az egesz evfolyamnak sok mennyei lakomat
dekiraly lesz