2008. március 1., szombat

2008.02.29. Átlagos hétköznapok, bulival tarkítva

Mint mondtam, most már nem biztos, hogy fogok minden nap írni, hát most ez történt Kedves Olvasó. :) Február vége van, holnap már március, mindjárt Karácsony. Múlnak a…

Pár napot kihagytam, mivel nem nagyon történt semmi érdemleges. Elmúlt már a megérkezés varázsa, lassan már egy hónapja lesz, hogy eljöttünk otthonról. Kicsit hiányzik ugyan, de túl fogom élni. Nem az a típus vagyok, aki rohan haza, ha valami nem úgy sikerül, ahogy a nagykönyvben meg van írva. Épp tegnap raktam rendet végre a gépemen (már nagyon kellett), végignéztem a fotóimat, és el kell mondanom, pár ember jelenléte hiányzik az életem e szakaszából, amit most töltök. :) De hát haza fogok menni én… előbb vagy utóbb.

Végre sikerült megoldanom a fotók felhelyezését is a netre. :) Hurrrráááá! Igaz kisebb problémái lesznek azoknak, akik nincsenek regisztrálva a facebook.com (ez itt a reklám helye, majd kérem a pénzt érte) oldalon, de itt az alkalom, lehet regsiztrálni, hajrá. Akinak van ide account-ja, ide kérem a kommenteket. :) De, azért felrakom a képeimet a Picassa weboldalára is (újabb reklám), mivel a blogger.com (nem is mondom) ezt a képnézegetőt támogatja.

Kedden sikeresen túléltük Petivel az első Cartográfía gyakorlatunkat. Irigyelhettek Kedves évfolyamtársak, megint szintvonalakat, utakat, folyókat rajzolgattunk pauszpapírra. Merő élvezet volt. Kár, hogy mi arra készültünk, hogy ortodrómát, azimutot fogunk számolni, az előadásból kiindulva. De nem! Nem is volt nálunk semmi. Se színes ceruza, se radír. De kisegítettek szerencsére. Olyan szépen dolgoztunk, mint a kisangyal. 1:25000 méretarányú térképből, ha jól emlékszem 1:50000-est kell csinálnunk. :) Óra elején Miguel Calvo elmondta, mit is kell csinálnunk, majd dolgoztunk. Elég jól haladtunk. Majd óra végén közölte, hogy a méretarány változtatás majd fénymásoló útján lesz megoldva. Jaaaa, köszi, mondhatta volna óra elején is.

Eldöntöttük, hogy nem fogunk járni Autopistas órára, nagyon sok ez nekünk, főleg, hogy csak tömény szöveg, kép nélkül. :) Néha még Peti se értette a bácsit, nemhogy én…

Szerdán voltam angol órán először, de azt hiszem nem fogom felvenni a tantárgyaim közé. Egy nagyobb terem volt, 28 emberrel, plusz a tanárnő. Alig lehetett hallani, mindenki össze-vissza beszélt, az első sorból nem lehetett hátra hallani semmit. :( De azért bejárok, ha már 6, 45 -ért lefénymásoltam a tanárnő jegyzetét, no meg csak ragad rám valami, ha más nem spanyol. :) Majd vizsgára elfelejtek elmenni. Ahogy néztem a vizsgaanyagot, egy kisebb nyelvvizsgával felér.

De a nap fénypontja: végre van DIÁKIGAZOLVÁNYUNK!!! Igaz senki nem tudja mire is jó, a könyvtárba való beiratkozáson kívül. :)

Tegnap este pedig megint irány a város! Erasmus party a Down Streetben!!!

Előtte próbáltunk sört keríteni, mert elfelejtettünk boltba menni, de hát itt 21 óra után megáll az élet a boltokban. A bárokban meg csak poharas sörök vannak. Nincs egy normális kocsmájuk, vagy éjjel-nappali boltjuk. Ki érti ezt! Azért lett sörünk, igaz, ezért az árért a boltban 3x ennyit kapunk. Ez van, legközelebb tapasztaltabbak leszünk. Éjfélkor persze megint mi voltunk az elsők, aki megérkezett a találkahelyre, szerencsére az orosz lányok csak kicsit késtek. Bezzeg a portugálok megint 20 percet, igaz most Louisra fogták a késést. :) A Roneria Cubana-na megint csak jó hely volt kiindulási pontnak, igaz csak egy Mojito erejéig maradtunk, a lányok menni akartak. Nem is tudjátok, hogy tudnak ezek az emberek táncolni. Nagyon jó volt nézni őket, kezdtem irigykedni, nekem is meg kell tanulnom… én még kezdő vagyok hozzájuk képest. Majd kerítek egy señoritát, hogy tanítson meg engem is. :)

Vamos! Megyünk tovább, irány a Down Street. Itt az emberek (értsd fiatalok) tényleg rohangálnak az utcán, nem tudnak a helyükön megmaradni. Rengeteg helyen látni azt, hogy kint iszogatnak a bár előtt, vagy éppen az ajtóban táncolnak, attól függően, hogy férnek el. :) Persze nem volt megfelelő a hely, ahova mentünk az embereknek, ezért keringőzünk tovább Vitoria kis utcáin. Van egy utca, ahova ha benéz az ember, csak azt látja, hogy rengetegen vannak kint az utcán, és nagyon hangosak. Na mi pont arra tartottunk. Sikerült a csoport egyik felének kiszúrni egy olyan helyet, ahol már így is alig fértek el, nemhogy még mi is bepréselődjünk. Kicsi is volt, büdös is volt, no meg meleg volt, de nem a hangulat. :) Let’s go Down Street. Ma már másodszor. Innen már nem ment tovább kis csoportunk, a két orosz lány (Liudmila, Nathalia), a két portugál lány (Viviana, Mariana) és a két magyar srác (találjátok ki). Nem panaszkodtunk Petivel. :) A sör még mindig nagyon drága, és ezek azt gondolják, hogy egy magyar ember szemét ki lehet szúrni 3 dl csapolt sörrel. Hát jól hiszik, nem ilyen helyeken fogunk berúgni. Mentünk is haza, miután a lányok is már indulóban voltak. De, a lényeg, ha már ilyen drága volt a sör, kellett szuvenír. Van szép Heineken-es poharam. Olyan szépen szólt utánam, hogy „Hejj nekem”. :)

1 megjegyzés:

viri írta...

mi is pont tegnap voltunk kiakadva,hogy se éjjel-nappali bolt nincs,se valami bár,ami éjjel is nyitva tart... így odakinn kellett fagyoskodnunk bragában....