2008. március 23., vasárnap

Boldog nyuszit… szakad a hó 2008.03.23.

Érdekes ez a világ. A magyar Tv megszűnteti gyermekkorom egyik kedvenc műsorát, a Szeszélyes Évszakokat, erre a természet garantálja, hogy az évszakok szeszélyesek legyenek. Ki érti ezt? Vajon otthon is ilyen állapotok uralkodnak, mint Vitoriában? Mivel itt esik a , mit esik, szakad. Néha eláll egy kicsit, majd folytatja. Egész szép látvány egyébként csak kár, hogy annyira nem szeretem a havat. Túlságosan lucskos utána, ha elolvad.

A többiek elmentek San Sebastianba kirándulni, nekem valahogy nem volt kedvem, többek közt az időjárás miatt, no meg tanulni is szerettem volna már egy kicsit. Mostanában valahogy nem nagyon volt időm rá. Majd csak hazaérnek valamikor…

A húsvéti ünnepek közepén tegnap szerencsére kinyitottak a boltok, nagyon jó ötlet volt tőlük, mivel nem nagyon volt semmi kajánk, és ezt kihasználva jól be is vásároltunk. Furcsa azért, hogy zárva minden 3 napon át, majd egy napra kinyitnak, és ma, meg holnap zárva vannak.

Pénteken voltunk Pamplonában (Iruña), megnéztük a helyi nevezetességeket. Bár a korai, 7 órai kelés nem volt valami nagyon jó ötlet, de a vonaton még tudtam aludni egy kicsit szerencsére. Meglepő milyen kevesen utaznak vonaton, ellenben nagy tisztaság van a kocsikban, és kényelem, pedig csak egy helyi személyvonat volt. Iruña szép város, számos nevezetességgel: vadas park, vár, külső várfal, templomok, stadion, no és persze az elengedhetetlen bikafuttatás útvonala, amin végig is masíroztunk, egészen a karámig. Shanelle írta is sms-ben, hogy fussunk végig az úton bikák nélkül. Elgondolkoztunk rajta, de végül inkább csak sétáltunk. :) Valamint sikeresen ráakadtunk itt is a Camino de Santiago útvonalára. :) Szép város, rengeteg emberrel, turistával, üzlettel és bárral.


1 megjegyzés:

anna írta...

hat itt most nem ho de volt meg eso is meg szel is meg huvos
[ma tul beteg voltam [vagyok] ahhoz h kilepjek az utcara]