2008. március 8., szombat

2008.03.08. Nőnap, első paprikás krumplim…

Azért furcsa, megyek végig az utcán és mindenki éli a hétköznapi életét, semmi különleges nap nincs a spanyol ember életében ma, úgy látszik. Pedig, ha tudnák…

BOLDOG NŐNAPOT lányok, asszonyok. Anyu Neked főleg!

Gondolkoztunk, hogy veszünk virágot Talya-nak (a lakótársunk), de lehet nem is ünneplik, nem is ismerik, vagy veszünk virágot Katienek, de mit szólna Miguel (a barátja), így se szeret minket. Féltékeny a lelkem. :) Nem értem miért…

Végül senkinek nem vettünk.

Furcsa volt csütörtök este itthon maradni, és nem menni bulizni sehova, de valahogy nem hiányzott most. Inkább tanultam, remélem volt hatása. Majd kiderül.

Nem is nagyon történt semmi érdemleges egész héten a havazást leszámítva.

Ma kitaláltam, hogy főzni fogok, megint csak. Peti anyukájától kaptunk recepteket, igaz sokat kicsit majd át kell alakítani, mert az otthoniak azzal nem számoltak, hogy tejföl, és egyéb tejtermék itt nem nagyon van. :) Valamint a Maggi FIX-ek hiányát is élvezzük, sajna itt csak alapanyag van. De nem baj, abból is megoldom majd. Ha a makaróninál sikerült másnál is fog. Egyedül az a baj, hogy a sütő rossz. :(

Tehát ma zöldségleves és paprikás krumpli volt a menü ebédre. A leves egyelőre még zacskós leves volt, majd következő héten tervezek „normális” levest főzni. Viszont a második fogás nagyon jól sikerült. Büszke is vagyok magamra, igaz nem egy ördöngősség megcsinálni, de hát akkor is. Nagyon finom lett. Anna Neked pluszba még mellékeltem is a fotóknál. :) Sajnos nincs itt jó kis lecsókolbász, így kénytelen voltam virslivel pótolni, valamint a piros paprikájuk se valami piros. El ne felejtsek szólni, majd kell nekem küldeni ilyet. :)

Alig bírtunk utána mozogni, nem is ment a tanulás egyből.

Most meg irány a park, végre megírtam a leveleket, meg felrakom a mai napot is.

4 megjegyzés:

Zoska írta...

Gratulálok a paprikás krumplihoz! Múltkor én is próbálkoztam, ma meg több emberre fogok főzni... Hm, miket tettetek bele? Én csak kolbit, virslit meg krumplit, de nagyon jól sikerült. :)

Ja, itt pedig még komolyabban ünneplik a nőnapot, mint otthon! egész jó dolgom volt tegnap... :)

amenti írta...

Nem arról volt szó, hogy köv. csütörtökön főzöl?
:)

Zoska írta...

De... de muszáj volt letesztelni itt a koliban :)
Sajna nem aratott osztatlan sikert, pedig teljesen paprikás krumplis volt, mindenesetre nekem bejött. (De tényleg, mit tettél még bele?)

amenti írta...

Elküldöm Neked a receptet. :)))