2008. március 5., szerda

2008. 03.04. Hogy az a…

Korán keltünk, már megint. A tegnapi unalmas napban csak egy pozitív dolog volt, ami a kinti életemet kicsit felbolygatta, hogy sikerült megint az otthoniakkal beszélni. Hiába édesanyám aggódik, de üzenem Neki „Jól vagyok, csak kicsit álmos!”, a többieknek (nincsenek valami sokan, még jó, hogy fel sem tűnt, hogy kijöttem. :)) pedig, akikkel szoktam beszélgetni, „Köszi, jól vagyok!”.

No, meg persze a legfontosabb, ami a LÉNYEG: sikerült beüzemelnem a gépemre a eduroamot! Hallellujah!!! Most már talán sikerül a saját gépemen is neteznem a suliba, tegnap már ment. Gyorsan fel is töltöttem a fotóim java részét. Lehet nézegetni. :)

A tegnapi negatívumok, mert volt az is, hogy korán keltünk, és nem volt óra. Nem tudjuk miért. Csak ma kaptunk rá magyarázatot. Mivel ma is korán keltünk, és ma sem volt óra reggel. Viszont ma találtunk egy órarendet, hogy 11-13-ig lesz kedden a Cartografía előadás. Gondoltuk, majd visszamegyünk, addig is aludtam még. :) Persze mikor visszamentünk megint nem volt óra, mivel a baszk csoporttal valami gond volt (itt két külön osztály, évfolyam van egy-egy szakon, no persze nem mindegyiken: egy spanyol, egy baszk), így a héten nem is lesz óra. Vajon gyakorlatunk lesz ma? Vagy feleslegesen fogunk megint bemenni, főleg, hogy nekem addig nincs semmi órám, mert a spanyolom is elmarad, a tanárnő Valenciába van. De jó Neki.

Visszatérve még a hétfőre, voltam megint angol órán. Persze nem a kiírt teremben volt, keresgélnem kellett kicsit, de meglett. A tanárnőn kívül nem ismertem senkit, mintha egy másik csoportba csöppentem volna. De tényleg. Az óra szörnyű volt, most tényleg semmit nem lehetett érteni. Egy nyelvi laborban voltunk, és ha a tanárnő kérdezett valakitől valamit, odament hozzá, és teljesen elzárta a hang útját. Plusz, olyan magasak voltak az emberek közti falak, hogy még nyújtózkodva se lehetett sehova kilátni, hogy vajon merre figyeljen az ember. Kb. az előttem, mellettem, és mögöttem lévő embereket láttam csak. Na mindegy, csodálkoztam kissé, külön csoport jár gyakorlatra, és előadásra? Hogy is van ez? De itt is lényeges, lánytöbbség volt, végül is ez annyira nem baj. :)

Tehát ma kedd van. Azt kell, hogy mondjam, eddigi spanyol tartózkodásunk leghidegebb reggelét éltük túl, ha pedig hozzáteszem, hogy reggel, amikor el szerettünk volna suliba indulni szakadt a hó. Le is fotóztam, igaz semmi nem látszik belőle. :( Suliba menet, már esőtől áztunk, majd mikor 11 előtt újra nekivágtunk, mert azt hittük lesz óra, már a jégdarabkák potyogtak. Milyen fura az időjárás!!! Hétvégén még félmeztelenül napoztam a kb. 25 fokban, most meg megfagyok az 5 fokban. Ki érti ezt!

Na most tanulok végre, mert délután még Cartografía gyak is lesz, megint rajzolgatni fogunk, holnap meg spanyol, és át kellene néznem még addig…

Gyorsan véget ért a nap, sajna kevés tanulással. :( Bár Katie-nél kicsit tanultunk. De csak egy órát voltunk, mert este meccset néztünk a Down Street-ben Louis-sal és Tim-mel (portugál, és amerikai srác). Barcelona – Celtic: 1-0. Hajrá BARCA!!! Az odavágó jobb volt. :) De a győzelem a fontos, nem a részvét…

Nincsenek megjegyzések: