2008. március 20., csütörtök

2008.03.15-16. Hétvége…

Új hírek spanyolföldről!

Azt hiszem, kissé régen jelentkeztem már, de hát nem nagyon van az embernek ideje, hogy csak úgy nekiüljön és gépezzen, de azért próbálok időt szakítani rá, hogy informálódjatok a legújabb eseményekről. :)

Hétvégén megmásztuk a Gorbeia hegyet a közelben. Nagyon jó volt, igaz hazafelé kicsit eláztunk, de a felfelé út nagyon jó volt. Majd külön írok róla, ha lesz egy kis időm. Nem akarom, hogy tele-regényeket olvasgassatok. :) A hegy 1482 m magasságba nyúlik az ég felé, kissé szeles, hideg volt fent, de a kilátás gyönyörű. Még havat is találtunk fent, persze már nem álltunk neki hóembert építeni. A hazafelé út volt csupán kissé érdekes, lefelé jövet ugyanis egyszer csak eltűnt az út előlünk, kénytelenek voltunk árkon-bokron közlekedni. Sikeresen lekéstük az egyetlen buszt is, ami hazafelé vitt volna minket. Jó magyar szokás szerint nekivágtunk a Vitoria felé vezető 22 km-es útnak, gondoltuk közbe stoppolunk majd. A gondolat jó volt, csak valahogy senki nem akart megállni nekünk, errefelé ugyanis nem valami jellemző a stoppolás. Peti tehát hiába próbálkozott 3 km-en keresztül. :( Úgy döntöttem kipróbálom én is, milyen lehet kilógatni a kezemet, talán… (nem nagyon szeretek, meg szoktam otthon sem stoppolni, de ha muszály…)… és csodák csodájára az első autó megállt, hogy mik vannak. :) Rendes pasi volt. Régebben Ő is rengeteget utazott így, ezért átérezte problémánkat, és gondolta felvesz. Nem vitt hazáig minket, de azért Vitoria határáig igen, onnan meg már csak 1 óra volt a házig az út, egy kis boltlátogatással egybekötve, mivel közben Shanelle-ék hívtak estére bulizni és kellett az alapanyag, no meg a vacsorához való.

A buli megint csak jó volt, ugyanazzal a társasággal, mint csütörtök este, csak most a végére megérkeztek a portugál lányok is. Szombat este csupán 4 bárt látogattunk végig, megint rengeteg emberrel találkoztunk. Hajnali 4-kor pedig irány az ágy. :)

Na ez a nap is jól kezdődik, nem nagyon bírtam aludni, már 10 órakkor felkeltem, kimostam a tegnapi koszos ruhákat, kicsit sarasak lettünk a hegyen meg az erdőben, de hiába, ha az ember túrázik. Kiderült, hogy holnap reggel helyett, már ma este megérkeznek Peti barátai. Szólhattak volna korábban is, de hát végül is mindegy.

Ma úgy terveztem, hogy minestrone leves, meg macok (lapsányka, tócsni) lesz az ebéd. Míg Peti takarít nekiálltam főzni. Meg kell hagyni a levesről fogalmam se volt, hogy kell csinálni, azon kívül, hogy nagyjából sejtettem mi kell bele. :) Ennek ellenére azt kell mondjam, nagyon finom lett. Újabb siker.

Este fél óra késéssel megérkeztek a látogatók öten, 3 lány, és 2 srác. Sok jó ember kis helyen is elfér alapon vackoltuk be magunkat a szobánkba, most már heten. És elkezdődött a következő hét…

1 megjegyzés:

anna írta...

minestronerol volt foto?
[kiv lennek a muvedre]