2008. március 11., kedd

Kisütött a nap :)

Nem értem a spanyol mentalitást. Vagy ezek nem szeretnek iskolába járni? ¿Que pasa?

Ma megint feleslegesen keltünk fel hajnali 8 órakkor, én csak fél 9-kor, mivel elmaradt a Cartografía óránk, pedig ha tudtam volna, olyan szépeket álmodtam... A délutáni gyakorlatra meg jól felkészültünk színes ceruzával, radírral, meg egyéb rajzeszközökkel, erre gömbháromszögi koordinátákat számoltunk. Hát mondhatom fantasztikus volt. Se órai jegyzet, se számológép nem volt nálam, még jó, hogy Petinél igen. De, hogy milyen eredménnyel dolgoztunk... majd csütörtökön kiderül.


Viszont jó hír, hogy kisütött a nap, már nagyon ideje volt. Nem hiszem, hogy köze volt hozzá, hogy vasárnap meglátogattuk a Monte Urgull-on Jézust, de ki tudja... mindenesetre ma nagyon szépen sütött. Megyünk mi még San Sebastiánba, ha véletlenül megint esni támadna. :)

Elég szürkék most a hétköznapok, biztos a rossz idő miatt nincs senkinek kedve semmit csinálni. Köztük nekünk se. :(
De már csak a szerda van hátra, és vége a hétnak, legalábbis nekem, ami azt illeti. :) Tanulhatok intenzíven. Hajrá.

Zsófi mindent bele a főzésbe, előbb-utóbb úgyis bele kell jönnöd, majd ha hazamegyünk leteszteljük. :)





1 megjegyzés:

Zoska írta...

Köszi. Igyekszem, napról napra fejlődöm :)
Hát, neked meg jó hétvégét + élvezd ki a napsütést (én is most azt fogom tenni)!