2008. március 30., vasárnap

Sidra ivás 2008.03.25.

Azt hiszem, nem fogok rászokni a helyi alkoholra, az almaborra (Sidra), nem valami finom. Hasonló színű a nálunk kapható körteléhez, csak ebben alkohol is van és az üveg alján összegyűlik a seprő amit nem nagyon érdemes meginni. Egy közeli faluban Lasarte-ban próbálta ki kis csapatunk, milyen is a helyi vendégszeretet, és a helyi íz. Nem valami olcsó, és azt hiszem, maradok a normális boroknál. Igaz errefelé nem nagyon van olyan fajta, amit én szeretek, de már megszoktam, hogy itt minden más…

Mindenesetre valakinek ízlett, mert még hazafelé betértünk egy boltba és volt, aki felvásárolt belőle rendesen, hogy majd este még azt issza, a másik nagyszerű helyi termék mellett, amit Pacharan-nak hívnak (ez a kanalas orvosságra hasonlít, de meg sem közelíti a Jägert). Az este pedig szépen telt, volt aki kicsit többet is ivott mindkettőből…de hát így szép az élet.


1 megjegyzés:

anna írta...

epp most kaptam egy uveg ir almabort
meg sosem ittam de nagyon erdekel
hat majd beszamolok rola, nekem mennyire tetszett, ha kinyitom