2008. március 30., vasárnap

Erasmus party 2008.03.30.

Gyorsan telik a hétvége így kettesben, Peti meg én. Végre megint sikerült elmenni, futni, de azt hiszem, még sokat kell gyakorolnom majd, nagyon el vagyok tőle szokva, sajnos. De jön a jó idő. Pénteken és szombaton is sütött a nap, volt olyan mikor 20 °C volt. Pólóba rohangáltam, már nagyon hiányzott. :) Már kezdtem azt hinni, hogy azért volt 2 hétig borús az idő, mert itt voltak a magyarok, és elijesztették a napot, de valószínűleg nem ez volt az ok, mivel ma már megint esik, el van borulva, és hideg van. :(

Peti bemutatta főzőtudományát, nagyon finom rántott gombát csinált, csak dicsérni lehetett. Olyan sok lett belőle, hogy még az esti buli előtt is abból lakmároztunk.

Buli előtt még elmentünk meccset nézni a sarki bárba, de lehet, nem kellett volna. Mindig is mondtam, hogy kaotikus csapat ez a Barcelona (Betis-Barcelona meccset), hogy lehet 0-2 félidő után 3-2-re kikapni, nem értem. Jól fel is idegesítettem magam, pedig ez csak egy játék, de hát, ha ilyen szerencsétlenek. Azt hittem elszúrja az estét, de szerencsére nem így lett.

Rengeteg embert megismertünk ma este. Kb. hajnali 2 óráig csak négyesben buliztunk (Shanelle, Sundae, Peti, Robi), majd mikor átnéztünk a Bati Kano Bar-ba akkor csatlakoztak a finnek, és a németek, meg plusz még pár ember, akiket most ismertünk meg. Igaza a nevekre már nem emlékszem sajna. L De mivel sok embernek nem tetszett a hely, hát tovább álltunk. Nem értem miért kell rohangálni mindenhova, de hát itt ilyen az élet. A másik két bár hasonló zenét szolgáltatott, azzal a különbséggel, hogy azokon a helyeken még annyi hely sem volt, mint a BK-ba. De jó buli volt, csak már 2.30-kor zártak. Korán van még gondoltuk, irány valamerre. Kikötöttünk valami disco-nál (Salsa de Fiestas), de mivel nem volt kedvünk 10 -t kifizetni, így eredeti négyesünk elment a Mambú nevezetű helyre, ahol is szomorúan fogadtuk, hogy csak hajnali 4-ig lehet ingyen bejönni a kis kártyánkkal, amit még kaptunk valamelyik bárba. Azt ugyanis nem vettük figyelembe, hogy tegnap este volt az óraátállítás. Upppsszz!

A vasárnap pedig regenerálódással telik, no meg tanulással, holnap már megint suli…

Nincsenek megjegyzések: