2008. március 30., vasárnap

Bevásárlókörút 2008.03.28.

Valószínűleg a szokás hatalma volt, hogy délig sikerült aludni, de ki kellett pihenni az elmúlt 2 hetet, ami elég intenzívre sikeredett a programok miatt. De hát egyszer élünk.

Azt hiszem tartalmas napom volt, ha nem is programok terén, de vásárlásügyileg. Elmentem, hogy szétnézek az El Boulevardba, sikeresen bóklásztam az üzletek közt vagy 3 órát és sikeresen otthagytam vagy 70 -t, pedig nem is vettem sok mindent. Kinéztem az egyik üzletben egy pólót, gondoltam majd visszafelé megveszem, még volt belőle 5 darab. Kb. másfél óra múlva mentem vissza és már csak 3 volt meg belőle, abból is épp próbálta fel az egyiket egy srác, na köszi, hogy lesz nekem így pólóm. Gyorsan elmentem onnan és messziről szurkoltam, hogy kicsi legyen rá az, amit felpróbál, mivel az majd nekem lesz jó (egy M méretű) gondoltam még ekkor. Nem is volt rá jó, elvégre kicsit testes volt a srác, így elvitte az egyik XL méretűt. Én, meg mint a villám gyorsan lecsaptam a maradék kettőre, és irány a próbafülke. Már értem miért nem volt jó rá az M-es, még rám is kicsi volt, ezeket úgy látszik, máshogy méretezik, mint a normál pólókat. No, nem baj, a maradék XL-es tökéletes. :)

Azt hiszem jó napom volt, ha még azt is hozzátesszük, hogy találtam, egy jó inget és egy zakót is. Most már azért kell izgulni, hogy az idő is jó legyen…


2 megjegyzés:

anna írta...

atya eg te xl??

amenti írta...

Majd meglátod miért is!