2008. március 1., szombat

2008.02.29. Persze, tapasztalat…

No igen, ne lepődjetek meg, hogy egyezik a dátum. Megírtam az előző napokat, de mivel a laptopom telepe sajnos nem rendelkezik végtelen töltöttséggel, úgy ahogy kell, és ott ahol kell, ki is kapcsolt. Tehát csak majd holnap tudom felrakni a netre, és akkor már hol lesz a február. Egyébként BOLDOG SZÖKŐNAPOT, utólag is!!! Tegnap volt, mint kiderült a naptárból.

A másik dolog pedig, hogy írni volt kedvem este még, nehogy leszóljon valaki, hogy nem osztom meg nagyszerű élményeimet. :) Mert az van, ha nem is bőven, de akad.

A tegnapi napból kifolyólag, mikor is nem tudtunk időben sört keríteni az esti bulihoz, mert azért mégiscsak az olcsóbb dolgokat szeretjük, mi magyarok, ma sem értünk oda a boltba időben. Igaz, ma már inkább csak Petinek volt kedve sörözni, ha megyünk egyáltalán bulizni este, de nekem nem sok kedvem van. :( Valami house, vagy techno partyra invitálnak a portugálok. Nem hiszem, hogy nekem való dolog lenne, Petiről meg ne is beszéljünk. (most jött az sms, hogy maradjunk nyugodtak, majd szólnak, ha mennek valahova :)). Tehát maradunk itthon, ez így szokott alakulni, még nálunk is otthon. Ami nem biztos, az biztos, hogy nem. Tapasztalat. :) Nem is baj.

Annának üzenem Pestre, no meg Zsófinak Krakkóba, hogy olyan Tortilla de patatas-t csináltam megint, hogy megnyalná utána mind a tíz úját még a spanyol ember is. Új készítési módot találtam ki, és egyszerűen fantasztikus lett. Legközelebb Peti csinálja. Főzőiskolát nyitok otthon, megvan az új bizniszem. Milliomos leszek. Lepipálom a Lázárt is (azt hiszem így hívják, aki főzögetni szokott).

Végre megvan a beiratkozásunk minden egyes eleme. Felvettük a tárgyainkat, hétfőre talán lesz jelszavunk a helyi wifi hálózatra. Már nagyon jó lenne. Nagyon rosszak a géptermi gépek, a vírusokról ne is beszéljünk. :) Kezdem megszeretni, hogy az embernek laptopja van. De azért ne örülj öcsike, nem hagyom otthon Neked a gépem, jobban szeretem én az asztali (sz)ámítógépet. :) Ma megint a téren loptuk a netet, igaz most már 3 ültünk két gép felett, vagyis ketten (én és Katie), mert Peti inkább napozott. Nagyon jó idő volt ma, végre kezd melegedni. Remélem, nem lesznek otthon gondok a hétvégén, hallottam, hogy nagy szél várható. Amennyiben KNY-i irányú, és elég erős lehet, hogy idáig is elfúj, ebben az esetben jöhettek, csak egy polifomot kapjatok magatokhoz, mert az kell, ha itt akartok aludni. :) Ja, meg Túró Rudit is hozzatok.


Egyébként nem voltunk bulizni, mondtam én... :)

4 megjegyzés:

viri írta...

imádom a tortilla de patatast,imádom,imádom!!:) majd csinálhatsz,ha meglátogatlak.;)

Zoska írta...

Hm, hát igen :) Mit tettél bele? Itt mi (vagyis a szakácsaink :)) csak tojást, krumplit meg hagymát, így szerintem nem hangzik olyan jól, pedig de jó...

amenti írta...

Zsófi, nálunk még a kolbász vagy virsli is alakotja az alapanyagot. :) No meg persze jo fuszerezés kell hozzá. :))

Virag várlak...!!!

anna írta...

receptet kuldod????
csinalj majd itthon nekunk, oke?