2008. február 27., szerda

2008.02.21. buli, salsa, Bati Kano bar, kalimotxo

Este buli, de most nem tudom hol. :)

11 órai kelés, Peti bemegy a suliba, én meg boltba, éhes vagyok. A közeli, másik kedvenc boltunkban beszereztem a szükséges élelmiszereket: bor, narancslé, tej, sör, tészta (a la carbonara). Hát a tészta nem sikerült valami jól, sok volt a víz benne talán. Meg nem is volt olyan finom. :) Legközelebb ezt kihagyom.

Újabb boltlátogatásunk során (Peti éhes), most másik Eroskiba mentünk, sütöttünk mirelit halat, meg csinaltam rizst. Hát nem ez volt életem legjobban elkészített rizse, kicsit mancsos lett, olyan mint a tejberizs, de ehető volt. :)
Mivel nem akartunk tanulni, és nagyon unatkoztunk az esti buliig leálltunk sakkozni. Nyertem!!!
Közben megkóstoltuk az 1 literes sörünket. Finom volt, tetszik, hogy nem kell utántölteni.
:)
Elkezdett fájni a hátam megint, és nem tudom mitől.
:( Remélem hamar elmúlik, már bulihiányom van, de nagyon. Peti beszervezett 3 lányt (2 portugál, 1 olasz), a baszk óráról, hogy megyünk együtt bulizni a Bati Kano-ba. Ki is mentünk a megbeszélt helyre a vasútállomásra, a lányok (Viviana, Mariana) persze késtek 20 percet és egy pasi (Louis) is jött velük. Az olasz lány fáradt volt, nem jött. Irány a Bati Kano bar.

Bati Kano - senki, kb. 3 ember ül bent, plusz a 3 kiszolgáló személyzet.

Átmentünk kávézni valahova, a lányok és Luis kávézik, Peti beszélget, én meg figyelek. Luist néha egész jól megértem. Azt hitte Prága Magyarország fővárosa, buták a portugálok. Mindhárman a Farmacyra járnak.

Vissza Bati Kano bar, meg mindig senki.

Menjünk akkor valahova, megkeressük a Zappát, igaz nem tudjuk hol van. Útközbe találkoztunk Liudmilaékkal (vele, az orosz csaj Nathalia, egy angol "néni", meg egy helyi spanyol csaj).

A spanyol csaj elvitt minket máshova bulizni. Mit is mondjak, nagyon jó hely: Roneria cubana a neve.

Ez valami fantasztikus hely volt, salsát táncolt mindenki, nagyon tetszett.

Megtáncoltattam a két portugál lányt, tetszett nekik. :) Még a spanyol lánytól is kaptam elismerő szavakat, vagyis gondolom azt mondta, reakcióiból ezt vettem ki, nem sokat értettem belőlle. :)

Mindenki át a Bati Kano-ba, kb 1 óra felé. Most már voltak emberek, tele volt, kis táncika, majd találkoztunk a többiekkel (a csoportomból is), kicsit bentebb, vagyis a terem másik végében.

Az utolsó számot pont Liudmilaval táncoltam. A lányok nem tudnak táncolni itt, hiányoztok otthoniak. Meg kell őket tanítani. Már Peti is leckéket akar venni tőlem. Elég jól elvolt ö is. :)

Kb. fél 3 körül kapcsoltak fel a villanyt, nagyon meglepődtem. Azt hittem hajnalig fog szólni a dínom-dánom, de nem. :( Hazajöttünk, elfogyott a pénzünk. Drága egy helyek ezek.

2,5 € a kalimotxo (VBK).

2 megjegyzés:

anna írta...

uh, a 2,5 € tenyleg kemeny

viri írta...

csak megerősíteni tudom,hogy a portugálok buták