2008. február 27., szerda

2008.02.22. az első szavak, házias vagyok :)

Majdnem délben ébredés. Mosnom kellene, kezdek kifogyni a ruhákból. :) Meg éhes vagyok.
Este már megint azt álmodtam, hogy milyen gyorsan tanulom a spanyolt, lehet, hogy tényleg ilyen gyorsan menne? Ma ráhasalok rendesen, ígérem.
Fél 5-re megyünk Katihez, még nem tudom mit csinalunk...

Takarítottam, mivel Peti "kizárt" a házból. Vagyis elvitte a kulcsot, és nem volt másik. Másolni kellene lassan még egyet, hogy legyen mindkettönknek. Mire hazaért kész lettem, go Katie.
Nagyon jó volt a közös óra - igeidők. Rengeteget tanultam, csak el ne felejtsem.
:)

Hazaérve, gondolkodás a mosás felől, majd mivel nem volt még meg a megfelelő bátorságom, hogy beszéljek Thaliával irány a bolt, szépen bevásároltam 6,12 €-ért, még jó, hogy kártyával is lehet fizetni. :) Itthon rántotta készült a beszerzett árukból, nagyon finom lett.

Majd az első sikerélmény!!! Thalianak el tudtam mondani spanyolul, hogy szeretnék mosni, meg is értette, segített, mert azért a géphez nem érthetek még én sem így elsőre. :)
Most mosom a ruháim, már nagyon rám fért. Vagyis akkor mostam.

Ja, a boltba véletlen vettem alkoholmentes sört, még nem tudom, mit csinálok vele, valszín elfogy, úgyis csak ceruzatartónak kellett. Peti meg filmezik a nagy unatkozásban: a 23 című filmet nézi. Szép álmai lesznek. :) Robi a kis gonosz. Ugye Anna! :)

Én meg tanulni fogok, meg végre megírom a blogomat, remélem. Na itt jegyzem meg, hogy február 14. volt az utolsó nap, amit ekkor írtam. Sajna kicsit fáradt voltam már hajnali 2-kor a további gépeléshez. Amit most írok, az február 25-én történik, de ma bejezem. Holnap meg, ha törik, ha szakad, felrakom, remélem. :)

Nem is olyan rossz az alkoholmentes sör, de azért a normális az igazi. Viszont most már lesz ceruzatartóm. :)

Utólag olvasva, ma nagyon házias voltam. :)