2008. február 27., szerda

2008.02.23. Mindenhol magyarok...

Hozzá vagyunk szokva a kései keléshez, úgy érzem. Főleg hétvége felé. Ma is sikerült 11-kor kikelni az ágyból, pedig korábban akartunk, mivel netezni akartunk bemenni a suliba. Én többek közt a blogot akartam rendbe tenni. Persze nem sikerült úgy minden, ahogy szerettem volna. 14 óra előtt kidobtak minket, épp a blogot szerkesztettem. Grrrr…

Kimentünk az El Boulevardba. Jól szétnéztünk, vásároltunk az Eroskiba. Rendesen fel is pakolunk, még jó, hogy Peti hozott nagy táskát Találtunk a Cartográfia Vállalat által készített térképet a Horvát-tengerpartról, meg továbbiakat a külföldi partnercégeitől. Megnéztük az itteni térképeket is Magyarországról, Budapestről. Budapest térképen a legfontosabb a Váci utca boltjainak feltüntetése volt, egy vízhatlan térképen. (fotók)

Már hét közben megbeszéltük, hogy csinálok rakott krumplit hétvégén. Álom, álom… majd felébredtünk. Sajna se a sütő nem jó Louiséknak, se tepsijük, vagy megfelelő hőálló edényük sincs. Így nem tudtam rakott krumplit csinálni. Elszomorító. :( Kénytelen voltam új recept után nézni, hát gondolva egy nagyot nekiláttam életem első spanyol kajájához: Tortilla de patatas-t csináltam, nagyon jól sikerült, el sem lehet mondani, ezért is fotóztuk le. Ki sem folyt. Igaz a krumpli kicsit kemény volt, de hát ki foglalkozott vele. Finom lett és ez a fő. :)

Este még tanulás folyt részemről, haladni kell, hogy a „Let the dreams come true…” feeling valóság legyen. Elterveztük hova megyünk másnap.

Nincsenek megjegyzések: