2008. február 27., szerda

2008. 02. 13. Suli,suli, suli...vásárlunk

Ne reméljétek, hogy mindig ilyen sokat fogok írni, mint eddig tettem, de még frissek az élmények, és sok minden történt. Igaz most csak visszaemlékezve írom e sorokat, de hát, mintha tegnap lett volna. Egész pontosan február 22-én emlékezek vissza. Megfogadtam, addig nem alszom, míg el nem érek eddig a napig a mementómban. :)

Nos vissza a múltba… Még az éjszaka folyamán bekopogott Louis nem kérek-e pizzát, de mivel már jól laktam este, nem nagyon voltam éhes, meg egyébként is már lassan aludni akartam. Reggel 7-kor kellett kelni, mentünk Catastro & Urbanismo órára Migeul feleségéhez Maria Luisahoz. Jó fej a tanárnő. Nem sokat értettem abból, amit mondott, vagyis semmit nem értettem minek is színezzük. Viszont próbáltam következtetni a kivetített előadásából, szótárral a kezemben. :)

De Peti fordított élőszóban, én meg a szótárból. A fotók tetszettek nagyon. Majd le kell szednünk az anyagot netről, de hogy azt még nem tudom, mivel nincs jelszavunk még a helyi etr-re. :( Kiderült most csak 2 órás az óra, majd délbe folytatjuk, na szép. Magyarországon ilyet nem nagyon csinálnak, hogy így szétszednek egy órát. De ha már így alakult, hazajöttünk reggelizni, ránk fért. Délbe újra Catastro, majd spanyol. Na, ez az óra nem tetszett. Kaptunk két szöveget, hozzá kérdéseket, és párban meg kellett beszélni, mit olvastunk. Olvastunk, próbálkoztam vele, de hát kb. minden második szó ismeretlen volt nekem, nem is tetszett. Itthon megnézve felvilágosítottak, hogy tele van jövő idővel, feltételes idővel a szöveg. Köszi! Én meg fejből nyomjam, azt hittem ez a kezdő csoport. Felvettünk még egy órát Autopsitas y Ferrocarriles (Autópályák és Vasutak), amit egy újabb szimpatikus pasi Paco (azt hiszem Francesco a neve, de így hivatja magát, majd kiderítem) fog tartani.

Délután visszatértünk az El Boulevardhoz a Media Marktba. Petinek fülhallgató, meg egér kellett. Betértünk az Eroskiba is. Nagyon nagy. Engem a budaörsi Tescora emlékeztet, még az elrendezés is hasonló. De komolyan! Be is vásároltunk rendesen. Milyen h*lye vagyok, hogy ilyen messziről cipekedünk haza. Tudni kell, hogy az El Boulevard a város majdnem másik végében van. De nem baj. Találtunk kerek 3 €-ért spanyol egynyelvű szótárt, le is csaptunk rá mind a ketten. Rengeteg a dobozos sör, és milyen olcsó, csak azt fogunk inni. Negyede a tejnek. Viszont a sajtok nagyon drágák és csak nagy kiszerelésben van a feta sajt. Pedig meg fogom venni, majd 1x. Szerettem volna salátához venni pár dolgot, de NINCS lilahagymájuk, kefír, tejföl, túró (hogy lesz túrós tészta?), a túró rudit nem is említem. :( Valaki postázza légy szíves, köszi!!!

Otthon végre jól bekajáltam, közbe megjött Louis is, Peti nekiállt vele beszélgetni miközben előkerült a tegnap esti pizza is. Louis pizzafutár és a közeli Telepizzánál dolgozik, motorral rohangál esténként. Féláron szerzi a pizzát, no majd kihasználjuk. :) Ők beszélgettek, suliról (régésznek tanul, vagy valami hasonló), politikáról, no meg arról, hogy csak Ő is néha fogja a netet. Basszus, mintha nem ezt mondta volna beköltözéskor, azért is örültünk meg akkor.

Az esték hidegek, lefagy a lábam, kikapcsolják 23 órakor a fűtést, mi meg fagyjunk meg, na szép. Zoknit kell húzni legközelebb, ezzel a bölcs gondolattal aludtam el…

3 megjegyzés:

viri írta...

itt sincs lilahagyma,csak valami hasonló,és kefír,tejföl,túró sincs. ez engem is baromira idegesít,mert a tejföl az nálam alap.

itt meg alapból nincs fűtés sehol,csak a koliban. januárban két pulcsiban aludtam,de most már nincs olyan hideg esténként.

anna írta...

turo szinte sehol nincs mas orszagokban, meg tejfol se nagyon
ne remenykedjetek
kefir fura, azt hittem, az mindenhol
meg lilahagyma is meglep
nade hagyma 1000 fele van, csak talaltok vmi jot

viri írta...

persze,persze,sokféle hagyma van,az nem gáz sztem.