2008. február 27., szerda

2008. 02. 14. Aretxabaleta

Milyen szép nap! Valentin nap! Mindenkinek Boldog… akinek nem kívántam. :) Ma nem lesz suli, ha minden igaz. Sztrájk lesz. Igaz csak Petinek lenne baszk órája, én mégse vettem fel, rájöttem elég lesz a spanyol, no meg, ha sikerül felveszem az angolt. Tanulnom kell azt is.

Ébredés után futni indultam, gondoltam kaja előtt jó lesz. Hát nem volt az igazi. Nem volt hideg, de fújt a szél piszkosul, és a galád mindig pont arról fújt amerre én akartam futni. Hamar feladtam. Átfutottam a közeli településre (igen, ide még futottam) Aretxabaleta-ra. Szép templom van itt, meg rengeteg kutya. Na itt adtam fel a futást. Innen gyalogoltam hazafelé. De mivel nem volt kedvem sietni felfedeztem a környéket. Találtam piacot, boltot (Día), zöldéges (Frutas), no meg rengeteg fodrászt (peluquería). Kb. 13 órára értem haza, jól el voltam. :)

Délután csak netezni néztem be a suliba, valahol azt is kell. Elég eseménytelen nap volt így utólag visszaemlékezve.

Este megnéztük a Shoot em up – Golyózápor című nagyszerű filmet, lehet nem kellett volna. Répával gyilkoláztak benne, még jó, hogy nem volt a szereplőnek hosszú füle, mert akkor azt hittem volna, hogy Tapsi Hapsi az, Ő-t pedig szeretem. :) Az egyetlen pozitív élmény a filmben Monica Belucci volt, azt hiszem, nem nagyon kell magyaráznom miért is. :)

1 megjegyzés:

anna írta...

jaj csinalj majd nekem piacrol fenykepeket
nagyon erdekel, miket arulnak
minden zoldsegrol meg egyebekrol, oke?
[marmint nem minden darabrol, hanem csak egyet fajtankent, haha...]