2008. február 27., szerda

2008.02.16. ¿Dónde es net?

A szombat tipikus szombat volt. Késő keltünk megint csak. Minek is korábban. Nem csináltunk semmit, talán kicsit tanultunk, meg kb. elterveztük a vasárnapot.

Délután kinéztem a városba, hogy netezzek, mivel 14 óráig nem sikerült beérnem a suliba (addig van nyitva). Az El Corte Inglésben szétnéztem kicsit, hát tényleg nagy a maga nem is tudom hány szintjével, talán 7, hmmm… sok volt mindenesetre. Egyébként azért mentem, mert Katie mondta, hogy jól lehet fényképezni a rákokat és egyéb apró tengeri élőlényeket a hús- és hentesáru részen. No, persze ez kimaradt, miért is ne. Csak a Törvények Terén (Plaza de los Fueres) jutott eszembe a gépem fölött ülve. Viszont hazafelé találtam egy jó boltot, ahol 5 €-ért lehet nadrágot venni. Ez tetszett!!!

Este Louis kihívott minket sakkozni, kikaptunk mindketten, de azért kicsit megizzasztottam

Nincsenek megjegyzések: