2008. július 20., vasárnap

Heti bontás… avagy vége van már a hétnek II. rész… 2008.07.19.

Az élet megy tovább, nem áll le bármi is történt, ami nem tetszik, ami miatt szomorkodni kellene.

Hétfői kemény munkanap után felüdülésként gondoltunk a keddi-szerdai évfolyam bulira Lengyeltótiban. Gondoltuk, majd jól elázunk, na persze nem az esőtől, de persze attól sikerült inkább. Valahogy konszolidáltabb volt az Egészező bulink, mint a Felező buli. Senki nem jött össze senkivel, senki nem rúgott be úgy istenigazából, pedig a lehetőség meg volt adva, de viszont mindenki nagyon jól érzete magát, gondolom én. Igaz hétfőn még azon izgultunk, hogy a vasutas sztrájk véget érjen még hétfőn, különben gondok lettek volna a lejutással. :)


A leutazás sem ment zökkenőmentesen, legalábbis számomra, mivel, persze megint utolsó pillanatban értem el a vonatot, siettem, ahogy tudtam. Erre kiderült, hogy késik 10 percet, na szép. Legalább szóltak volna, de nem. Hát út sem volt kellemes, kicsit másnaposnak éreztem magam, pedig nem voltam az, csak valahogy jól se voltam, biztos az időjárás. Hétfő este még megittunk majdnem 2 üveg bort Hajnival a koliban, megünnepelve, hogy végre sikerült rendbe tennem a szobát, az erkélyt, amit kedves szobatársaim nem voltak képesek rendben tartani, takarítani, amíg kint voltam Spanyolországban. Mit is mondjak 2 hetembe került, amíg mindent megcsináltam. De most már a tiszta erkélyen tudtunk borozgatni, beszélgetni Hajnival. Ja üzenem, még van fél üveggel a borból, a jobbik fajtából, tehát folyt. köv...:)


A keddi Balatonban fürdést elmosta az eső, a viharos szél, no meg az idő rövidsége, mivel aznap még bográcsozás volt a fő feladat. De azért megmártóztunk a Magyar tengerben. Majd eláztunk a parton. Szerencsére aznap először és utoljára, Lengyeltóti „világvárosban” már jó idő volt. Igaz, Anna, Ági szerint megkérdőjelezhető a nagysága, mivel nincs cukrászda a településen. :) Viszont közel a tanyavilági része, ahova utunk vezetett. Nekem nagyon tetszett a környezet.

Miután „beköltöztünk” éjszakai szállásunkra, jöhetett a jól megérdemelt Welcome Drink, ami kivételesen nem pálinka volt, hanem Jager. Tényleg egész este nem is ittam, szörnyű…áhhh. Pótolni, pótolni!!!

A főfogás nagyon jól sikerült, tudunk mi főzni, no meg Szabi anyukája, aki előkészítette a dolgokat. Most meg nem mondom mit főztünk pontosan, de hús, krumpli, hagyma, olyan gulyás forma kevés vízzel. :)

Az este gyorsan eltelt sajna, próbáltunk játszani, ezt-azt, de inkább tábortű melletti beszélgetés, iszogatás lett a dologból, ami valahogy nagyon jó volt. Érdekes témákról társalogtunk, mint pl. az epilálás, nudistastrand…, hogy mondod, milyen nyelven…stb., stb… Persze korai alvás nem volt, kb. hajnali 4 körül indultam én aludni, de hogy a többiek, passz…

Szerdán sikeresen elfogyasztottuk Szabi anyukája által készített reggelit: paprikalecsó. Kiderült, hogy vannak olyanok, akik nem értenek a kávéfőzőhöz…kávéfőzéshez. Fürödtünk a Balatonban megint, de most legalább jó időben…este pedig kicsit fáradtan estünk az ágyba a hosszú nap után. :)


Nincsenek megjegyzések: