2008. november 3., hétfő

Újra itt....

Azt kell mondjam elfáradtam ezen a héten. No, nem kell túlzásokba esni, de sok meccsem is volt, valamint be kellett fejeznem egy munkát a hétvégén, így kicsit összesűrűsödött a hét. Még most is golyóznak a szemeim annyit ültem a gép előtt, és rajzoltam, rajzoltam, rajzoltam...
De végre, vége... most már jöhet az újabb kihívás, a SZAKDOLGOZAT! :)

Mivel sokan kifogásolták, miért is nem írok tovább, szeretnék olvasni fantasztikus írásaimat (na persze), arra az elgondolásra jutottam, hogy engedek a nyomásnak, és képernyőre vetem gondolataimat, élményeimet, olyan "Ez történt a nagyvilágban, velem!" cím alatt.


Első jelentős bejelentkezésem Brazília, az Interlagos-i Ring.
Majdnem sikeresen lekéstem a buszom amivel jöttem vissza Pestre, mivel nem bírtam elszakadni a TV képernyője elől, nagyon jó futam volt. Igaz nem Massa nyert, de ezt az egy versenyt láttam egész évben, de azt hiszem megérte, csak ezt megnézni. :)
Azt hiszem az utolsó 5 körben leszakadt eső miatt vált igazán izgalmassá a verseny, és mennyire örültem amikor Vettel megelőzte Hamiltont, majd szörnyűlködve néztem amint Glock lelassít. De, hát ahogy Massa is mondta ilyen az autóversenyzés, ilyen a sport. Ezért is szeretem. :)

Persze a buszt elértem, különben most nem írogatnék, de sikeresen késtünk vagy fél órát, mert valami baleset volt az M3-ason. Fantörpikus.
Most meg estek neki az Atlaszkartográfiának, mert holnap elő kellene adni, és még akarom fényesíteni kicsit... de lehet alszok inkább...


1 megjegyzés:

anna írta...

tessek folytatni

ja es http://ujnektek.blogspot.com/2008/11/7-annatitok.html