2008. november 27., csütörtök

Reload...

Sikeresen túl vagyok megint pár héten, amikor is nem sikerült egy sort sem írnom ide, de hát ez van, sajna. Lassan haladok a sulival, szakdolit elkezdtem, munkát kellene találni, de hát nem megy ez olyan könnyen, mint gondolta volna az ember.

Az elmúlt hetekben nem sok minden érdekes történt, de hogy külhonba szakadt barátainknak is kedveskedjek, pár kép és kommentár hozzá. :)


Voltam Kogutowicz Manó emlékülésen, ami szerintem nagyon jól sikerült:


Sikeresen leesett az első hó, hol itt, hol ott alig lehetett észrevenni.


Tegnap (szerdán) este, mentem hazafelé és a BAH csomópontnál az aluljáróba figyelmes lettem két pár lábbelire, ami gazdátlanul álldogált a földön a fal mellett. Nagyon sajnáltam, hogy nem volt nálam fényképezőgép, de fejembe vettem, hogy ma visszamegyek és megnézem ott vannak-e még, vagy valaki magáévá tette-e azóta. Csodák-csodájára a lábbelik ott voltak, sőt, meg is szaporodtak, már 4 pár lábbeli sorakozott, most már katonásan a fal mellett. Igaz került egyik-másikba már Mikulás ajándék is (valahol korán jött), és ha minden igaz további lábbelik sorakozhatnak majd fel a következő napok során. Majd ellenőrzöm. :)
Sokáig gondolkoztam mi legyen a kép címe, tegnap még azon voltam, hogy "Itt jártunk", mivel a 2 pár lábbeli olyan helyzetben volt, mintha épp akkor vették volna le őket, de mára megdőlt ez az aláírás. Így mást találtam ki.



"Felsorakozva, avagy step-by-step"



1 megjegyzés:

anna írta...

wooow, egy bejegyzes, fotokkal, szuper szuper

volt itt is ho egy este, aztan azota megint semmi

cipok nagyon mokasak, vmit vihetnel bele te is, egy almat pl, majd mikulaskor