2008. november 29., szombat

Pénteki érdekes

Nem tudom ki látta, vagy ki nem látta, de azt hiszem érdemes kiállni a sort (persze nem hétvégén kell menni, és akkor nincs sor) a Bodies kiállításra.

Mi megtettük, de állíthatom nagyon jó volt, csak ajánlani tudom mindenkinek. De aki megy az légyszi vigyen papírt, tollat, és jegyzeteljen majd nekem, nálam sajna nem volt. De előtte szóljon és elmondom mit kell majd felírni. :)

Csupán pár frappáns idézet, persze nem biztos, hogy teljesen szó szerint idézem, na jó inkább érdekességek. :)

  • - tudtátok: a négy ízen kívül (édes, savanyú, sós, keserű) van egy ötödik is, amit a nátrium-glutamát vált ki, és a neve --> umami.
  • - a vérkeringés a testen belüli gyorsforgalmi autópálya (na itt kellett volna jegyzetelni, mert ezt nem tudom pontosan, de érdekes).
  • - egy doboz cigaretta 3 óra 40 percet vesz el az ember életéből (erre pontosan emlékszem, Magdi miatt) :)
Nekem nagyon tetszett a kiállítás, leginkább a vége felé, mikor vékonycsiszolatban jelenítette meg az emberi testet. De jók voltak a csontvázok is a kosárlabdával, vagy a focilabdával (ez a honlapról van, fotózni sajna nem lehet :( ). Ezek a kínaiak még a sporthoz, no meg a humorhoz is értenek.

A legjobb azonban, szerintem az embrió/magzat rész volt, ahogy preparálták őket. A csontok szép pirosak, a porcok sárgásak. Nagyon érdekes...



Másik roppant érdekfeszítő téma, no inkább humoros kategóriában indulhatni, mint érdekesség... Péntek este, nem mondom, hogy fel voltam teljesen öltözve, inkább Ádám kosztümben igyekeztem beszerezni még egy kis ásványvizet az erkélyről, mivel a borból kifogytunk bent Zsófival, és már nem akartunk többet alkoholizálni, így hát nyitom az ajtót, látom kint az udvaron senki, nem fog senkinek feltűnni, ha kilibbenek. Az nem is tűnt volna fel, de ahogy kiléptem az erkélyre, úgy fordultam is vissza a szobába, mivel az erkélyen gubbasztott egy srác a földre térdelve az asztalra dőlve. Elsőre azt hittem ip az, mivel hasonló pulóvere volt, de hát Ő honnan a francból került volna ide. Gyorsan kaptam valamit magamra, majd még1x kinéztem, és tényleg ott gubbasztott a srác. Érdekes. Gyorsan elzavartam, hogy menjen el, ahogy jött, mert nem tudom mi lesz. Tudni kell róla, hogy holt részeg volt szerintem, de olyan ügyesen mászta át a korlátot, és ment le... Zsófi nem akarta elhinni, hogy valaki volt az erkélyen, így meg kellett Neki mutatni, hogy is jött be az idegen... Remélem jót röhögtetek...

Ennyi



6 megjegyzés:

viri írta...

húha,nem semmi:)

anna írta...

en meg nagyon regen lattam a kiallitast becsben, kiraly volt
embriok engem is es baratnomet is sokkoltak, minket azok rettenetesen megviseltek, a tobbi erdekes volt

hahaha, ez a meztelen fellepesed nagyon nagyon mokas, halalra rohogtem magam rajta

Névtelen írta...

kiszámoltam, kb. 84 nappal lesz rövidebb az életem...

amenti írta...

Azon a napokon... is hiányozni fox...

Névtelen írta...

akkor te már nem is fogsz élni :D (öreg vagy, és a nők amúgy is tovább élnek) :P

amenti írta...

Ne bízd el Magad... :)