2008. július 8., kedd

PUF, PASO… 2008.07.08.

Azt hiszem nagyon meg fogom utálni a rövidítéseket, de nem tudom miért. Pénteken mikor VOLT-on voltunk, Annának hiába magyaráztam milyen jó is a PASO fogalma sem volt róla melyik együttes is az, majd mikor közöltem, hogy megyek akkor a Pannonia Allstars Ska Orchestra koncertre felvidult, de hát azt Ő is szereti, de miért nem így mondtam Neki, hova akarok menni. Paffff…


Vasárnap este voltunk PUF koncerten a Zöld Pardonban (ZP), ami szerintem nagyon jó volt, azt leszámítva, hogy Lecsónak valahogy nem volt hangja. Vajon mit csinált a VOLT fesztiválon? Mikor ment el a hangja, PUF koncerten vagy a Kiscsillagon, esetleg túl sok hideg sört emelgetett a kezével, és idővel nem bírták a hangszálai. De azért emberesen végigszenvedte a vasárnapi koncertet is, csupán a kiabálós részeket vagy kihagyta, vagy visszafogottabban énekelte. A magas hangokról meg ne is beszéljünk…

Nekem mindenesetre nagyon tetszett, mint ahogy Verának is, aki közben megjött a VOLT-ról, és gondolta, ha fesztivál, akkor legyen fesztivál, így elkísért a ZP-be. Holnap meg megy tovább Hegyaljára. :) De jó egyeseknek, csak buliznak, buliznak…


Hétfő, megérkezett a nem várt csapadék is, és persze sikeresen eláztam munkából hazafelé, "ügyes vagy Robi". Majd este sikerült ezt még egyszer megismételni. PASO-ra szerettem volna menni, Violával megbeszéltük, de hát leszakadt az ég. Mit volt mit tenni, maradtam itthon és vártam az enyhülést. Ami meg is jött, és még időbe el tudtam indulni, hogy az utolsó számokat meghallgassam. :) Lehet mégsem kellett volna. Mivel, ha már ott vagyok Viola meg bent vár, bementem, max bulizunk egy kicsit. Na persze, meg, ahogy elképzeltük…pár perc elteltével olyan felhőszakadás jött megint, hogy nem nagyon találtam 5 perc múlva száraz részt magamon. De ekkor már úgy gondoltuk mindegy nekünk, max kicsit jobban megnövünk még és bulizgattunk tovább a többi önfeledten ugráló, ázó fiatallal. Most meg itthon ülve, már forró fürdő után kortyolom kihűlt teámat, és hajnali 3 órakkor azon gondolkozom, kellene aludni menni.


A gondolatot tett követi, és megyek is… Jó éjszakát!!!




Nincsenek megjegyzések: