2008. július 8., kedd

Van VOLT, volt VOLT, lesz VOLT… , avagy Sopronba jártunk 2008.07.05.

Azt kell mondjam, nagyon jól sikerült a tegnapi nap és a tegnap este. Most éppen hazafelé utazok a buszon, kb. nulla alvással, mivel ezen elfoglaltságot még nem sikerült kipróbálnom a mai nap folyamán. :) De nem is vagyok annyira álmos. A mai nap az utazás jegyében telik, telt. Sopron – Győr – Budapest vonattal, Budapest – Hort autóbusz, no persze beiktatva kis gyalogos közlekedéssel is. :)


Tehát Sopron, jó VOLT… A vonatot épphogy elértem, miért is meglepő, Évi, Magdi jót mulatott rajtam, ahogy, mint mondták „kiugrottam a bokorból és futottam a vonathoz”. Legalább Nekik jól kezdődött a napjuk. Persze nem hoztak sört, még jó, hogy nálam volt kettő, teljesen véletlenül. Ami elfogyott sajna Győrig, utána pedig hiába mondtam Nekik vegyenek, csak nem jött össze. Így, ha belegondolok az átszállás után az egész vonaton talán csak nekünk nem volt sörünk. Józanok is maradtunk.

Sopron már várt minket, érkezésünkre beborult az ég, és elkezdett csepegni az eső. Még szerencse, hogy Anna közel lakik. Már megrendeltük Tőle az ebédet, és ahogy már megszoktuk Annától, a kaja frissen várt minket: zöldbableves, tepsis sült krumpli, hozzá hagymás-tejfölös szósz, saláta, és bor. Nagyon jól laktam, de szerintem a többiek is. Jöhetett a fesztivál

Rengeteg ember, lányok, fiúk, gyerekek, lányok, fiúk, gyerekek, szülők… tehát sokan voltunk. Az idő jó volt, a „sör” hideg, a koncertek jók, mi öten (Magdi, Évi, Anna, Cp és én) pedig próbáltuk jól érezni magunkat. Jelentem sikerült. :)

Manu Chao miatt jöttünk leginkább, de ahova eljutottunk, azt meghallgattuk addig is amíg 23 körül el nem kezdődött a koncert. Rengetegen voltak, nem mondom, hogy többen, mint a tavalyi Prodigy-n, mivel akkor hátul álltam, most meg furakodtunk előre Cp-vel, hogy megtaláljuk a lányokat, amit sikerült is nagy nehezen a koncert végére körülbelül. De azért a java részt az első sorokból hallgattuk. :)

A Kiscsillagra már csoportosan vonultunk át, igaz soha nem hallgattam még, nem is mondom, hogy nagyon megfogott. Mintha a Kispál és a Borz-t hallgattam volna, végül is Lovasi zenekara ez is. Azért élveztem, főleg úgy, hogy közben „felszedett egy lány” a tömegben, akivel jól eltáncikáltunk a koncert folyamán. Majd, mivel igazi gentlemen vagyok, haza is kísértem, mivel már nem akart maradni, nekem meg volt kedvem beszélgetni, ismerkedni. :)

Lányaink is leléptek, a fáradtság eluralkodott rajtuk. Csupán azt sajnálom, hogy a cuccomat nem vittem magammal, mivel Vera megígérte, hogy még bulizunk reggelig, így vissza kellett jönnöm a táskámért, meg miatta is, de minek. Bealudt Ő is, így mit csináljak, mit csináljak… hát vissza a városba, és voy a ir a casa…vonat, busz, gyalog…


Na jó, hazafelé bealudtam a buszon, zenehallgatás, blog írás közben…




Nincsenek megjegyzések: