2008. április 25., péntek

Me gusta esta el semana...

Kezdem nagyon élvezni ezt a hetet, csupa jó dolgok történtek velem. :)
Kezdve azzal, hogy megismertem Antje-t, igaz a kapcsolat többi része sajna nem olyan, mint a mesékben, de ki tudja...mit hoz a jövő. Ilyen a szerelem.

Előfordult az, hogy végre hiányozni is kezdtem valakinek, mert már nem jeletkeztem egy hete lassan (Ági, Reni, Anikó rátok gondolok most).

No, de a legfontosabb mégis csak az, legalábbis a barátság szintjén, hogy végre hallottam Koriról is valamit, lassan másfél év után. :) Azt hiszem ennek örültem a legjobban mind közül, igaz jelenleg még nagyon távol vagyunk, és nem nagyon tudunk beszélgetni az időeltolódás miatt, de remélem majd bepótoljuk.

Nagyon szeretnék még maradni itt, egyszerűen beleszerettem a városba, nincs honvágyam, de ugyanakkor kicsit hiányoznak az otthoniak... Köszi, hogy vagytok nekem. :))))


2 megjegyzés:

viri írta...

ez aranyos bejegyzés volt:)
remélem láthatlak még idekinn,mert nekem is hiányoznak az "otthoniak":)

Névtelen írta...

"La semana". ha már használod..


"esta + la" ... ez is érdekes.. eg határozott és egy határozatlan névelő egy mondatban...

szerintem gyúrjál még rá.

písz.