2008. december 3., szerda

Csak úgy...

Most értesültem róla, hogy meghalt a világ legöregebb szüze. Az "érintetlen" hölgy a napi 1 konyaknak és az önmegtartóztatásnak köszönheti 110 éves korát. 1898-ban született Norvégiában, a nevére nem emlékszem. :)
--> akkor én nem fogok olyan sokáig élni? Magdi mégis túlélsz?

Másik érdekes: nem is tudtam, hogy Budapesten van "piacjárat". Márpedig a 149-es villamospótló járat éppen ilyen. A Deák térről indul, megáll a Fővám téri piacnál, itt leszállnak az öregek, kiürül a busz, majd felszáll a váltás, akik jönnek a végállomásig, a Fehérvári útra a piachoz. Érdekes. Aki pedig itt száll fel, megy tovább a Fővám térre a piacra, mivel körjárat a villamospótló. :)

Ilyen nincs, 54 ezer forintost találtak 2 helyen is Magyarországon, megjelent a Monopoly új kiadása. :)) Hurrá, megvesszük.

Nem tudom mikor ettem utoljára igazi kürtőskalácsot, de nem tegnap az biztos. Dórival elemezgettük, hogy a sulinál 900 HUF-ért árulják a kürtőst, igaz nem tudom mekkora a mérete, de azért kicsit sok úgy gondolom. Ennyi a Kosztolányin is egyébként. A Népstadionnál 600 HUF. A Boráros téren, a villamosnál lévő aluljáróban 330 HUF a nagy. Itt vettem, mert éppen úgy alakult, de nem jöttem rá, hogy most akkor ez finom vagy sem. Elemzők kerestetnek!!!
Cél: megtalálni Budapest legfinomabb kürtőskalácsát!!!


5 megjegyzés:

anna írta...

a 3as metro is nagyon piac: ujpesti piac, lehel, kalvin mellett nagycsarnok, ott akar at is lehet szallni a 149-esre '_'
[a 14es villamos amugy meg sokkal inkabb az: lehel meg ujpest, tokjooo]

kurtoskalacsosba szivesen tarsulok
de csoro vagyok, 900 ft-os nem palya

amenti írta...

Az nekem se, azért is próbálkoztam a 330-assal, de nem jött be. :)

Névtelen írta...

ha nem akarod, hogy túléljelek, ideje elkezdeni az önmegtartóztatást ;)

amenti írta...

Nyugodtan túlélhetsz. :)

anna írta...

a lehel teri megalloban van olcso, es nem rossz
azt tudom