2008. december 15., hétfő



Azt hiszem a mai magyar fociban minden megtörténhet már. Erre enged következtetni, hogy mai nap kinevezték a REAC új edzőjét, Hevesi Tamás személyében. Ez mind szép és jó, de ki az a Hevesi Tamás, mert én csak egy emberre tudtam ekkor gondolni, és már dúdoltam is "Mindent megteszek, hogy én legyek az első, hisz a fődíj egy csíkos napernyő...". Hát igen, mások is rá gondoltak. De mit keres Ő a magyar labdarúgásban, fogalmam sincs.
Mint kiderült már eddig is edzősködött, a Ferencváros női csapatánál, és idén szerezte meg az NB1-hez szükséges UEFA Pro-licencet. De akkor eddig miért nem hallottunk Róla, jó kérdés!?

Biztos a REAC vezetőinek is ez a dal kezdett el csengeni ( csak a napernyő helyett mást gondoltak) a fülükben, mikor összeültek és elkezdtek gondolkodni, ki is legyen az aki a magyar bajnokság utolsó helyezett csapatát kivezeti a gödörből. Hát én szurkolok Neked Tamás! Amíg a Honvéd mögött tartod a REAC-ot, addig sok sikert kívánok Neked! :)


3 megjegyzés:

anna írta...

hahaha, ezt a csikos napernyos szamat nem ismerem, de ijesztoen bugyutanak tunik

amenti írta...

Pedig a legjobb, tessék meghallgatni:
http://www.youtube.com/watch?v=IT7PkTs07ms&feature=PlayList&p=E5FDBDA817DEC6EC&playnext=1&index=65

hehe :)

anna írta...

hahaha, ez a szam elkelepszto
en mar csak a hosszuhaju oregebb verziojat ismertem a pasinak, ez teljesen uj
kosz, most van felora vigyorgas, hehe