2008. május 22., csütörtök

Terry mennybe lőhette volna a kékeket… 2008.05.22.

4x0,5 liter sör volt fogyott a BL döntő alatt a részemről. A többiek nevében nem nyilatkozom, de szerintem nem nagyon teljesítettek túl, igaz semmit nem is ártott ez a mennyiség. Hogy sajnos-e nem tudom, viszont Virágnak üzenem, hogy készüljön az olcsó és jó minőségű portugál sörökkel, mert az EB alatt majd fogom tartani vele a tempót, ha nem is szurkolásban, de ivásban biztos. Aztán majd az EB végére hazaérve csatlakozom a Magdi, Szabolcs „alkoholista” pároshoz. :)

Sajna, nem a Chelsea nyert, igaz jobb volt szerintem, legalábbis a második félidőben, de azért jó meccs volt, remélem másoknak is tetszett. Igaz, az angolok nem nagyon hajtották ki magukat egymás ellen, de hát ezt is vártam. A múlt heti UEFA kupadöntő legalább jó volt. Hajrá Zenit!!!

Mint írtam Terry a mennybe lőhette volna az angolokat. :) De hát, tanult Beckhamtől, hogy is kell 11-est rúgni. Mint ahogy Ronaldo még mindig pancser ebben a műfajban.

Más: bocsánat, hogy sokáig nem jelentkeztem, de vendégem volt, nem nagyon értem rá netezni, és közben megint csak arra jutottam, hogy kutyát se érdekel, hogy írok-e vagy sem. Jól eltelt a hét. Kiderült, hogy nem sikerült a vettan ZH-m, láttam az UEFA kupadöntőt, voltunk Burgos-ban, ottragadtunk Bilbao-ban éjszakára (most már még jobban nem szeretem azt a várost), jártunk Donostia-ban és bejártuk Vitoria-t is.

Jól vagyok, fogjuk rá. 1 hónap és megyek haza, ennek viszont nem örülök. Mint kiderült hétfőn írjuk a spanyol felmérőt, tanulni kellene rá, nagyon. Majd fogok is, már elkezdtem. Rájöttem mégsem vagyok olyan hülye. A szöveges részeket már értem, már csak a beszéddel vannak gondjaim, vagyis a megértéssel. :( De fejlődök. Van 4 napom.

Ha jól tudom június 17-én lesz a vettan pótZH, pont jókor, még aznap indulunk haza. :( Előtte június 3-án írhatnánk meg, de én akkor Alicante-ban leszek, tengerpart, hawaii, dizsi, csinos lányok… ahonnan is megyek Madridba, majd onnan Porto-ba meglátogatni Virágot, meg Viktort. Igaz velük már Madridba összefutok majd. De jó lesz…

Most viszont álmos vagyok, majd holnap (vagyis ma) délelőtt feltöltöm, most már nem megyek ki a parkba… :)


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

az alkoholistát kikérem magamnak!!!!
Szabi meg Évi az alkoholisták, én csak egy ártatlan áldozat vagyok!! :P

anna írta...

és közben megint csak arra jutottam, hogy kutyát se érdekel, hogy írok-e vagy sem
bla bla bla