2008. június 10., kedd

Vitoria-Alicante-Madrid-Porto 2008.07.10.

Hola mucha gente!

Aki már kezdett izgulni, hogy végre nem hall többet rólam, hát asajnálhatja, még élek, aki azért aggódott, hogy mi van velem üzenem, köszönöm jól vagyok. :)
Most épp Portóban töltöm az utolsó hetem elejét, de már nem sokáig, csütörtökön irány Vitoria otra vez...
Alicante szép volt, jó volt, igaz ott is esett és nem tudtam fürödni a tengerben, de köszi Anikó a vendéglátást, nyáron majd még megyek.
Madridot nem nagyon láttuk, de a királyi palota parkja kényelmes volt aludni, igaz nem sokat tudtam.
Porto még nagyon szép, annak ellenére, hogy elég furcsa nyelvük van az ittenieknek. Viszont sikerült leégnem az óceánparton, és fürödtem a hideg óceánban... :)

Este Spanyol-Orosz meccs, készültem pólóval, zászlóval, tehát...HAJRÁ ESPANA!!!

Bővebben pénteken már a saját gépemről.
Addig is üdv mindenkinek, és köszi a névnapi jókívánságokat!



Nincsenek megjegyzések: