2009. január 21., szerda

....

Esik, most meg egyfolytában esik... nem értem én az időjárást. Hétfőn verőfényes napsütés, jóhogy nem feküdtünk ki napozni valahova, kedden jóidő, igaz kicsit csöpögött valami... most meg esik. Még jó, hogy bent tanulok, tanulok, és tanulok... de hogy minek?
A csütörtöki Kart. szigorlat után valahogy nem olyan könnyű ráhangolódni a Vettan szigorlatra, pedig kellene, de szerintem egy hét kevés, főleg úgy, hogy csak szombat, inkább vasárnaptól tudtam tanulni normálisan, ha lehet annak nevezni. De nincs kedvem hozzá, 2 nap alatt nem lehet megtanulni az anyagot, de igyekezni fogok, ígérem...

Tegnap a könyvtárban tanultam, persze csak egy helyen égett ki az égő, pont felettem, jó kis diszkólámpa keletkezett a neonból, amint éppen felvillant, majd kialudt. Na itt untam meg, és jöttem fel, igaz éhes is voltam.
Ma meg kimegyek boltba (Profi), persze, hogy zárva, és persze, hogy majd csak "11-kor nyitunk, leltározás miatt" tábla van kint. Na én 10.40-kor voltam ott. Még jó, hogy a közelben, egy megállóra van Spar. :) Meglátogattam, és tetszett, lehet oda fogok járni.

Na megyek vissza tanulni, remélem pénteken végzek velük, már nagyon unom, áááááááá......



10 megjegyzés:

viri írta...

hajrá!

amenti írta...

Ti mennyit tanultatok erre?
Napi 10-20 órát?

Mert ez katasztrófa...

viri írta...

két hetet:S

amenti írta...

és naponta?
gondolom nem 1-2 órát?
vagy igen?

viri írta...

az elején még csak "olvasgattunk",aztán rendesen tanultunk,hát nem is tudom,úgy 7-8 órát a legtöbb napon. de nekem a nehéz tárgyakból mindig többet kellett tanulnom,mint az átlagembernek.
sok múlik azon,hogy milyen tételt húzol. ha könnyűt,akkor nem lesz gond.

anna írta...

kart milyen lett????
en vettanra 2 hetet terveztem, elejen keveset csak es csigalassan, aztan amikor beparaztam, akkor mar egesz nap
eh, jo szar volt

amenti írta...

kart 4-es lett
én is jövő héten akartam vettanozni, de kibővítették 8-ról 10-főre a listát az etr-ben, így kaptam az alkalmon, talán sikerült egy hét alatt, persze közben már csak 7-en vagyunk
de max. majd jövő héten, most kezdem élvezni a tanulást belőlle, igaz még hátravan a vettan, távérzékelés, gps...
hehe :)

Névtelen írta...

én 1 hetet tanultam vettanra... mondjuk ezért lett csak 3-as :(
de ha ráfekszel, meg tudod csinálni :)

anna írta...

nekem messze vettan volt a leggazabb, emlekeim szt, a tobbit viszonylag hamar lenyomtam [najoo, a geodezia-topografia-foto csoport se 1 nap volt '_']

amenti írta...

na közben beirattam az 1-est, de pénteken megyek